Payroll bedrijf Amsterdam

Smart Services is een payroll bedrijf uit Amsterdam. In 2007 is Smart Services opgezet en uitgegroeid tot een zeer succesvol payroll bedrijf met de focus op het Amsterdamse bedrijfsleven en ver daarbuiten. Amsterdamse no-nonsense mentaliteit gekoppeld aan betrouwbaarheid en een persoonlijke insteek, dat is wat ons als payroll bedrijf typeert. Bijkomend voordeel is dat u zich helemaal kan richten op uw kernactiviteiten.

Nog meer voordelen van onze dienstverlening:

  • Minder werkgeversrisico’s;
  • Geen zorgen over salarisbetalingen;
  • flexibele contracten;
  • Smart Services draagt het ziekterisico;
  • Alles 24/7 inzichtelijk in software Pay4me;
  • NBBU cao & ABU cao;
  • Wekelijkse facturatie.

U zoekt een payroll bedrijf in de regio Amsterdam

Smart Services heeft één doel voor ogen: het ontlasten en ontzorgen van organisaties. Onze klanten beschrijven ons als betrouwbaar en persoonlijk. Vanuit ons kantoor in Amsterdam fungeren we nu al ruim 10 jaar als dé professionele partner voor uitbesteding van al uw facturatie, salarisbetalingen en belasting- en premieafdrachten. Kortom, wij bieden een slimme service aan bestaande uit een totaalpakket aan administratieve oplossingen. Het grote voordeel van payrolling is dat u zich als ondernemer helemaal kan focussen op ondernemen.

Smart Services bestaat uit een team van 25 professionals. Onze medewerkers staan dagelijks klaar voor al uw vragen. Wij werken met in eigen beheer ontwikkelde software en wij zijn daardoor niet afhankelijk van externe leveranciers. Dat is uniek voor een payroll bedrijf, niet alleen in Amsterdam maar ook in heel Nederland.

Als u op zoek bent naar een payroll bedrijf in Amsterdam neem dan snel contact op met één van onze medewerkers of vul onderstaand contactformulier in. Zij staan u graag te woord en beantwoorden graag al uw vragen. Onze sales managers komen graag bij u langs voor een kopje koffie en uitleg van onze dienstverlening.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.